beatasuniversum

Alla inlägg under april 2011

Av Beata Lindgren - 19 april 2011 19:01

  ursäkta  mig jag har vari sjuk ett tag såg ut som ett vrak bara för en väcka sen!   så här såg jag ut men jaja nu kommer gåtan!är ni spånnda ??   bra då gör vi!   vrf har normanen en bil dör med sig i öknen i stället för en vatten flaska?   och hoppas ni kommer på något eller svaret   

Av Beata Lindgren - 19 april 2011 16:50

Hej jag har haft vattenpistolskrig med vera, johanna och min lillebror. Min lillebror fick den bästa "pistolen" alltså den ännda fungerande pistolen så jag vera och johanna tog vatten slangen ock sprutade ner honom   haha det gick ju bra tills jag blev på kaspers lag    då blev både jag och kasper ner sprutade och kom in våta , medans vera och johanna hade klarat sig ganska bra !   

Av Beata Lindgren - 15 april 2011 19:40

  jag är kär! men kärlek är inte bara glädje jag e kär i någon som är långt här bort ifrån! Man vill vara med den man gillar men om man inte kan det känns det som ett slag i hjärtat som aldrig försvinner förrän man träffar honom/henne. Men den jag älskar kommer jag nog inte få se mer. Vad ska jag göra? Det kommer slå där inne tills jag hittar en ny! Men det är inte så lätt ibland jag kommer nog få lära mig och leva med det ! tills den rätta dyker upp. Vad tycker ni jag ska göra   

Av Beata Lindgren - 15 april 2011 19:36

    är ni beredda här kommer svaret på veckans fråga!  
Svaret är för att mata musen hajar ni ??   Skriv om ni inte hajar ses nästa vecka!

Av Beata Lindgren - 11 april 2011 08:51

Nu har jag blivit sjuk :( så nu måste jag stanna hemma ...och jag som ville komma till skolan för att vi skulle få våra roller till årets pjäs. Men det kunde varit värre för att det kunde varit på fredg då mitt furies har melodifestival. Jag ska vara med så det vill jag inte missa, snälla önska mig lycka till att jag blir frisk tills på fredag :) men själv håller jag tummarna :)

Av Beata Lindgren - 11 april 2011 08:10

  Hej jag är birgitta och jag ska lära dig dansa! 


                            1.första dagen ska du lyssna på musik och 
                             skaka på rumpan lite grann och vifta på
                              armarna.


                              2.andra dagen ska du snurra runt och sen 
                              skaka på rumpan och sen ska du göra ett hopp
                               och skrika birgitta äger! 



                                3.Nu är du redo för det svåra nu ska du lägga dig
                                 på golvet och åla som en ål sen reser du dig upp
                                och snurar runt på stället och skakar på rumpan  
                                 och viftar med händer / birgitta  

Av Beata Lindgren - 11 april 2011 07:42

   Hej det är jag som är här nilsson och jag har veckans gåta till er  här kommer den. Varför läägger norrmännen ostbitar vid daton? komentera och gissa svaret.Ni får svaret på fredag  

Av Beata Lindgren - 11 april 2011 07:42

   Hej det är jag som är här nilsson och jag har veckans gåta till er  här kommer den. Varför läägger norrmännen ostbitar vid daton? komentera och gissa svaret.Ni får svaret på fredag  

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards